Reklam düşüncemları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi muhtevain, katı çok değfiilkeni kullanmaktadır. Değişici derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, sefahat, ali dirim standartları, rahatlık, sükûnet, sonra uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Cümle bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni veya zaten pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, sadece satın iktibas davranışını göstermelerini temin etmek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı amaçlara müteveccih ama nihai maksat, her dönem henüz bir tomar satış olmakla omuz omuza, umumiyetle, reklamın amaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın özge markalara yeğleme edilmesini temin etmek olabilmektedir. Bunlarla omuz omuza, firmaların sosyal uhde hesabına veya kendileriyle ilişkin çıdem herhangi bir düşünceyi savunmak veya reddetmek hesabına kuruluşlabilmektedir. Cümle bunların tasarımı kuruluşlırken, en bir tomar örutubet taşıyan bap, inandırıcı bir şekilde fiillenmesidir. Bazı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Bazı konusundan dolayı, kimi fiillenme biçiminden dolayı, kimi de seçilen tasarım türünden dolayı, insanoğluı inandırma etmekten münezzeh olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda sorun, kimi dönem kullanılan oyuncuların cemiyet içerisinde malik başüstüneğu konumla ilişkin olabilirken kimi dönem karşıtlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan münezzeh olmasıyla alakalı olabilmektedir. Içinlıklı diyaloglarla örülen düşüncemların inandırma etmekten münezzeh olmasının bir özge sebebi de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbirliı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine henüz çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, özge türlere nazaran henüz az inandırma edicidir. Manzaralerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok az cümle veya ifadelerin durum aldığı reklam türleri henüz çok inandırıcı olmaktadır. Sair türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir hüküm unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. Sair bir ifadeyle, henüz zorluklalü bir hüküm yaratabilmek muhtevain, reklamlarda kullanılan mizah, matrak haller, ali dirim standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanoğlu, hüküm unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lazım bırakmadan ikrar ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, sahnelerin başüstüneğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasarım biçimleridir. Tüketiciler bu tip düşüncemları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Mafevkda savünü ettiğimiz hüküm unsurları gerçekte sağlıklı seçilmektedir. Ama burada sorun, onların kullanılma biçimi olmakla omuz omuza, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. şu demek oluyor ki seçilen hüküm unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere malik olması gerekmektedir. Amma genel olarak reklamlar inandırıcı yetişmek zorundadır. Bunun nezdinde başarılı bir reklam kurmanın ana kaideı maksat kitleye hitap geçirmek, bu maksat kitle ile empati kurarak kampanya halk etmek kebir hisse sahibidir. Böylecene maksat kitle(ler) markayı ve ürünü henüz çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).