Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek karınin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ayrıntılı izahatını zirda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en önceki ve en sağlıklı bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu ilişki noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter çıbanarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine temaslar ve fen özetler ya da iş özetleri üzerine bilgi karınerebilir. E-postalarınızın hemen silinmek yerine açılmasını ve okunmasını tedarik etmek karınin ayar bahşetmek eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel karınerik ve dikkat çekici teklifler katılımı bırakmak dair çok aksiyone yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans tasarlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en kudretlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Meze ve tetkik karınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama marka nüansındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin yıllardır korner taşı konumunda. Video parsellemek, yürekğinizi elan lüks insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher isteklendirme edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu dikkat çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, belli başlı bir erek kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Feysbuk hala dünyanın en kocaman sosyal medya platformudur. Twitter B2B alıcıları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile ilişkilantı tasarlamak karınin harika bir yan. Her sosyal medya platformu farklı karınerik türlerine malik olsa da bütünü berenarı videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden elbette neşretmek istediğinizi her dem çekmece önünde bulundurun ve buna için aranjman konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en sağlıklı şekilde sebeplenmek karınin sayısal pazarlama taktiklerini daim uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan lüks etkili kullanıcıya malik. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında güdük ileti, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Amma sosyal medyada olduğu kadar mesajlar güdük ve öz olursa yanık hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf sağlam karınermiş güdük ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar dikkat çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, yürekğiniz erek kitlenizin yalnızç ve dikkat sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme karınin ayar sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, haber bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal vardiya kartları kadar karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün karıneriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylecene, kontrol neticelerinda elan erdemli sıralarda ve elan kesif görülür, yürekğinize yoğunluk peşışı sağlanır. İyi SEO özları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web yürekğinizde sağlıklı boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan lüks sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu elan sağlıklı hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme dair elan erdemli özlar sağlar. Ali itibarlı üçüncü cihet sayfalardan organik temaslar yutmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir temasya mevrut her tıklama karınin ödeme konstrüksiyonlır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik temizışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), kocaman bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve ilişkilantı göstermesi karınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çdüzenışmasıyla teşhistabilir. Antrparantez web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (elan lüks tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.
https://www.thespacetree.com/ozellikler